Klantenservice menu

Verzending en bezorging


Gratis levering
Wij bieden gratis levering van al onze meubels in zowel Nederland als Belgiƫ. Onze eigen bezorgers of externe bezorgpartners zullen uw meubels tot aan de eerste drempel op de begane grond bezorgen. U ontvangt op de dag van levering een tijdsindicatie.


Levertijd
Voor producten op voorraad streven wij naar een bezorgtijd van 2-4 dagen. Voor marmeren meubels en accessoires die op bestelling worden gemaakt, hanteren wij een levertijd van 6-8 weken. Het is mogelijk dat er vertragingen optreden tijdens het transport, wat buiten onze controle valt. Wees gerust, uw geduld wordt royaal beloond met een fascinerend meubelstuk!

Bij het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging en een uniek ordernummer. Wilt u een update over de status van uw order? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice en vermeld daarbij uw ordernummer.

Indien u meerdere meubels tegelijk heeft besteld, wordt de bezorging bepaald door het meubel met de langste levertijd. Wilt u de meubels liever apart of op een later moment laten bezorgen? Geen probleem, neem contact op met onze klantenservice en vermeld daarbij uw voor- en achternaam en ordernummer.

Zodra uw bestelling in Nederland is aangekomen, ontvangt u hierover een bericht. Vervolgens zal onze transportafdeling u uitnodigen om een afspraak voor de levering in te plannen.


Bezorging
Het is raadzaam om vooraf te controleren of uw nieuwe meubels daadwerkelijk in de gewenste woonruimte kunnen worden geplaatst. Wij adviseren u daarom altijd om dit te controleren voordat u een bestelling plaatst.

Zorg ervoor dat onze bezorgers het meubel probleemloos uw woning kunnen binnenbrengen. Verwijder items die in de weg staan of hangen, zoals meubels, kapstokken en lampen. Zorg ervoor dat uw vloer goed beschermd is met karton, een doek of plastic om eventuele schade te voorkomen. En nog belangrijker: meet de ingang van uw deur en het trapgat van uw huis/portiek om er zeker van te zijn dat het meubel erdoor past. Als het meubel niet past, kunnen onze bezorgers helaas uw bestelling niet retourneren. Voorkom dus problemen en extra kosten tijdens de levering en maak het onze bezorgers gemakkelijk!

Mocht het toch gebeuren dat de meubels niet passen, dan bent u als klant volledig verantwoordelijk voor alle mogelijke gevolgen.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via een van de volgende wegen.

Mail ons

info@pangeadesign.nl

WhatsApp ons

start een gesprek