Klantenservice menu
Pangea Design accepteert de volgende betaalmethodes:
Bij Pangea Design heeft u de mogelijkheid om in termijnen te betalen met behulp van ‘in3 Betaal in 3 delen, 0% rente’ ‘Klarna Betaal in 3 delen’.
Beide bieden dezelfde service tegen aantrekkelijke voorwaarden, zoals geen BKR-registratie en geen rente. U hoeft zich dus geen zorgen te maken dat het totaalbedrag uiteindelijk hoger uitvalt of dat u een BKR-registratie krijgt. Alle kosten en termijnen zijn transparant vanaf het begin en worden vermeld tijdens het afrekenproces.
Het afrekenproces verloopt als volgt:
Houd er rekening mee dat er een verschil is in de bedragen die u kunt gebruiken bij elke aanbieder. Hieronder vindt u de limieten:
Belangrijk: Zowel Klarna als in3 voeren een kredietwaardigheidscheck uit voordat u gebruik kunt maken van hun diensten. Verschillende factoren spelen hierbij een rol, maar vanwege de AVG-wetgeving hebben wij als Pangea Design geen inzicht in deze factoren. Als u een foutmelding krijgt bij het selecteren van de betaalmethode, kunt u contact opnemen met de klantenservice van de gekozen partner voor meer informatie. U kunt dit doen via de volgende links: Klantenservice Klarna en Klantenservice IN3.
Bij Pangea Design heeft u de mogelijkheid om uw bestelling achteraf te betalen in 30 dagen met ‘Klarna Achteraf betalen’. De betaaltermijn gaat in zodra de producten verzonden zijn. Voor meer informatie over Klarna Achteraf betalen kunt u terecht op: Klarna Achteraf betalen.
Neem dan contact met ons op via een van de volgende wegen.
info@pangeadesign.nl
start een gesprek
info@pangeadesign.nl
Klik en start een gesprek
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste informatie over onze nieuwste aanbiedingen en producten.